05 mars, 2010

Året`s snømåker??


Med bil og en gammel støtfanger ble taket måket på denne bilbutikken i Bergen, mens en mann var på taket og satte støtfangeren på plass, satt en mann i bilen nede og kjørte når han fikk beskjed. Dermed tok det ikke lang tid før taket var ryddet. Snakk om å være kreativ:)
Ellers er det + grader nå og det er deilig, men det er mye snø som skal vekk så det blir nok en utfordring det og...
Heldigvis er influensaen begynt å slippe taket og det er godt for på søndag er det utstilling igjen:) gleder meg til å treffe folk, snakke hund og ikke minst vise hund:)) håper bare at veiene er grei å kjøre på og helst ingen nedbør...
det er lov å håpe da:)
Ønsker alle besøkende en GOD HELG!!

2 kommentarer:

  1. Hei,på deg. Hadde litt problemer her. Kom opp den første bloggen som jeg oppretter først, men så byttet jeg til blogg.no (tror det skal være i orden nå, sånn at jeg kan kommentere rett på bloggen din)med rett avsender.

    Her er et skikkelig møkkavær med såpeglatt føre, så jeg skipper utstillingen i morgen. Har ikke kasko på bilen lenger, så jeg er litt pysete. Mattiz er sikkert bare glad til, han er jo ikke så glad i utstillingsringen. Vi har jo ikke fått øvd noe særlig heller, så det er nok like greit. Hadde gledet oss til å se dere og hundene igjen, men vi får ta det igjen en annen gang. Ønsker dere masse lykke til.
    Klem Eileen.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...