21 mars, 2010

Søndagskos i hagen...

Hei, skal du ikke kaste ballen til meg nå??
Sandra har funnet igjen tennisballen sin så da gir hun ikke fred før noen kaster til henne:)

I dag har vi vært masse ute i hagen og kost oss, fin temperatur og ingen vind :) fikk ryddet litt rundt omkring, plukket resten av hundeskiten som har lagt under snøen (en skikkelig drittjobb) men nå er jeg no ajour med det:) Etterpå satt vi oss på terrassen og hundene fikk eplebiter som de synes er kjempegodt, Ally er drektig så hun har fått en madrass å slenge seg ned på:) lille prinsessen min:P Fikk knipset litt bilder også som jeg har lagt ut under her...

I ettermiddag var vi invitert på middag til min far og Wenche, kjempekoselig:)
Jeg var en tur på Ikea lørdag for å kjøpe meg en barstol/krakk for å sitte bedre når jeg steller hundene, først var det kø for å komme seg inn så når jeg endelig kom frem til en kasse så måtte stolen hentes et annet sted i Åsane og der var det ikke mindre kø så jeg slengte fra meg bestillingen og gikk, brukte vell en halv time før jeg endelig kom meg ut av parkeringen på Ikea.
Men saken var den at jeg fortalte det til min far, så sier han at vi har no en sånn stående og den kunne jeg bare ta med meg... ble kjempeglad jeg da, nesten for godt til å være sant:)) Dro den med meg hjem og ble kjempeskuffet, den var for HØY :s
så var jeg like langt med det prosjektet...

Her er noen bilder fra i dag...




Ha en fin søndagskveld:)
post signature

1 kommentar:

  1. Hei Bente, så flotte bilder du har tatt. Ally ser virkelig ut som en prinsesse der hun ligger så fint på madrassen sin. Da passer det jo bra at valpen vår skal hete Tjelland`s Prinsess Thalulha (he,he det er nå lov å fantasere litt:)Er glad jeg bare har en hund nå som det er så vått og skittent ute igjen. Hadde nesten glemt det nå som vi har hatt så lenge snø.Bildene av Sandra var utrolig fine.Hun er jo så søt og bedårende.
    Ha en flott dag alle sammen.
    Klem fra Mattiz og Eileen

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...