07 januar, 2011

God helg...

I dag sto vi opp til en ny vinterdag, ligger ca. på null grader så snøkuler ble det :)
men hundene liker å leke i snøen, etter litt tining så koser de seg inne i varmen igjen.
Bildet over ble til litt tilfeldig, hundene begynte å bjeffe og da jeg så opp hadde
jeg en svær ørn over meg, ble så paralysert at jeg glemte å knipse før den
var for langt borte...skikkelig irriterende men den var flott å se på:) 

Legger ut bilde av "Lykke" som kom til oss i midten av November,
hun er søster til "Lotta". "Lykke" har funnet seg godt til rette her hos oss,
hun er like kosesyk som de andre og skal helst være med overalt.
Skal få tatt litt flere bilder av henne etterhvert, uten dress på;)
Hvis føre tillater det så skal vi ut å besøke alle Lekkerbiskene i morgen,
gleder meg masse til å treffe alle igjen:)



GOD HELG!!
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...