13 mars, 2011

More snow ...

Ja, vinteren er nok ikke over ennå...
selv om små vårtegn har vist seg de siste dagene.
 I forrige uke kom den første flokken med kanadagås over her,
det er mitt første vårtegn:)

Jeg har fått meg ny pc, en skikkelig "reser" så nå skal jeg kose meg
fremover med bilderedigering og oppsett av ny hjemmeside til oss;)
Det kommer nok til å ta litt tid da jeg ikke kan sitte så lange av gangen,
så får jeg bruke bloggen foreløpig når det er noe nytt å fortelle:)
Jeg har meldt Lotta og Fancy til NKK Hordaland, skal bli spennede å se
hvordan det går der... en stund til ennå (9 april)
Lotta har fått nok av snøballer, nå vil jeg inn sier hun :)
To søstre, Lotta og Lykke...

Ha en fin søndagskveld!!
Klem
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...