26 april, 2012

No way out??

Enda en port??? tenker nok de 4beinte, "endelig" tenker matmor :-) men fremdeles er det steder som "June" vet om, og i dag klarte hun å få med seg et par til ned på marken...så takke meg til valpegrinder, fikk satt et par ned med teltplugger...så håper jeg vi får tettet skikkelig i helgen :-)

Det nye gjerdet er nesten ferdig, så er det å gå over resten...så det er endel arbeid igjen før det er helt tett, til slutt legger vi kantstein og grus...jeg tror det skal bli ganske fint når alt er ferdig:-)

 Fancy og Lotta koser seg ute i solen

Ha en fin kveld!!
Klem
post signature

3 kommentarer:

  1. koselige bilder! Det ser så sommerlig ut hos deg!

    Det er nesten et must med trygg hundegård! Jeg trodde at jeg hadde trygg hundegård jeg. 2 meter gjerde. Bikkjene hadde holdt seg der inne hele vinteren uten å komme seg ut. Plutselig ble Carlisha redd for lyden av snøras fra taket, og spratt over...

    SvarSlett
    Svar
    1. Oii hoppet hun virkelig 2 meter,da kom den situasjonen hvor du så om hundegården virkelig var trygg... Her får det holde med 1 meter, men mine er jo mye mindre enn dine og her er det helst under gjerdet som er løsningen;-)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...