03 februar, 2010

En fin vinterdag...






I dag tidlig var det 9 minus grader, heldigvis tittet solen frem og den varmet godt:) fikk tatt noen bilder av hundene som koste seg ute i det fine været...
Jeg må si meg mettet av snø og kulde men det er ikke så mye å gjøre med, er sikkert ikke alene om det heller:)
-Fikk denne meldingen på mobilen min til nyttår, synes den er ganske så passende nå:))
-Jeg sitter og hutrer og fyrer med ved. Forbanner vinter,kulde og sne.Rimfrosten dekker busker og kratt, islagte veier og helvetes glatt.
På tv`n det snakkes om oppvarmet klode, de er nok fullstendig forskrudd i sitt hode.
Steng igjen trekken og fyr så det soter, og bruk ikke penger på klimakvoter. Jeg gikk etter posten, jeg hutra og skalv, jeg forbannet Hauge og Oddekalv. Klimadebatten den gir meg angst, jeg driter i Solheimen`s CO2-fangst. På sommer og varme og sol er jeg hekta, nå spør jeg hvor FAEN er drivhuseffekta??!

1 kommentar:

  1. Hei Bente!
    Masse fine vinterbilder du har tatt selv om du og alle andre er lei sne og kulde no. Jeg haaper at all sne og is er snart vekke og at det blir deilig varmt vaarvaer(laptopen min nekter aa skrive skikkelig, haaper aa faa en til aa se paa den i morgen, kanskje den ikke taaler varmen he he). God helg til deg og dine fra oss her down under. Klem fra Karin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...