15 februar, 2010

Utstillingshelg...

Lykketrollet vårt:)


Lørdag 13.02.10 reiste vi til Ølen, selv om det ble lite søvn den natten så var det herlig å kjøre i nydelig vintervær med sol fra skyfri himmel. Lotta skulle debutere i juniorklassen så jeg var veldig spent på hvordan det kom til å gå, vi har ikke vært på ringtrening på en god stund og det merket jeg i ringen... det er forferdelig trangt om plassen i Ølen så jeg hadde ikke mulighet til å sette henne ned på gulvet før vi skulle inn, hun ble i "hundreogti" da hun entret ringen men heldigvis så fikk jeg roet henne litt:) hun stilte fint opp på bordet og i ringen, hun er en skikkelig gladjente som tar litt av innimellom men men det går seg vell til etterhvert må bare komme i gang med ringtrening så tror jeg hun skal vise seg enda finere:))
Hun fikk CK, CERT og BIM plassering så vi er strålende fornøyd med årets første utstilling:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...