17 juni, 2010

Nybadet og fiiin...

I dag har endelig Lotta fått badet sitt som jeg har lovet i tre dager nå:) hele tiden er det kommet noe i veien og Lotta trenger jeg god tid til skal det bli skikkelig...
Vi tok oss en tur på marken før regnet kom i dag og fikk tatt noen bilder, ikke så lett å få henne til å stille opp når jeg er alene, men tror de ble sånn "nokken lunde" :))


Dette var Lotta i dag, nybadet og fin... hun er bare såå vakker spør du meg:)

I går hadde vi travel dag først var Lotta og Fancy med i Knarvik, så der gikk vi en tur rundt travle mennesker og masse biler for Fancy trenger litt sosialisering. Hun er litt skeptisk men synes hun kom seg utover dagen, da min sønn kom på besøk etter at vi var kommet hjem så tok hun forsiktig kontakt med en sleik på albuen hans.) så det var greit synes jeg. Ettermiddag og kveld var vi i besøk til tantebarnet mitt, de har en hannhund som er snill men litt pågående synes Fancy:) så hun lå ved siden av meg i sofaen og etter en stund så nappet hun "Mickey" hvis han ble for nærgående, fremgang tenker jeg da:) min kjære mor fikk seg også en god suss midt på truten:)
Så vi får bare fortsette å jobbe så går nok dette seg til, hun er jo kjempetøff her hjemme med de andre hundene, og de finner seg i det som voksne hunder skal gjøre med små valper, som oftest så lar jeg de løse opp "flokene" selv, og det blir gjort på en ganske så fredlig og grei måte:)) -jeg bryter inn hvis jeg synes det er uønsket bråk oll.
Det er så koselig å høre fra valpekjøperne våre at de små har det bra, og er så flinke å tilpasse seg:)) Fikk tlf. i dag fra "Fant" sin matmor som bor oppe i nord at alt gikk supert og han kooste seg og matmor koooste seg masse:) det er deilig å høre at alt går bra...
Da skulle jeg visst bake brød igjen:s får bare hoppe i det;) ha en strålende kveld!!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...