13 oktober, 2010

Fancy, snart 8mnd...

Her sitter Fancy og venter på at jeg skal kaste tennisballen, hun har lært av Sandra at om hun legger den ytterst på steinen så ruller den rett ned til meg :)) utrolig artig hvor fort de lærer av hverandre, på godt og vondt :))
Ser ut som det kan ta tid før hjemmesiden vår er oppe å går igjen, serveren i Oslo som den ligger på har krasjet :s Håper det ordner seg snart og at alt er som det skal være når de har fått rettet feilen... aldri godt å vite hva som skjer, så har en backup, men ikke en helt ny da maskinen min fikk problemer med å finne den eksterne harddisken for en stund siden. Men nå har jeg ny harddisk,jippi:) skal nok få ting opp å gå igjen, ha en flott onsdagskveld!!

post signature

2 kommentarer:

  1. Fancy, 8mnd. eldre og det samme er vi ;0((

    SvarSlett
  2. uff, ja du sier noe der...kom på nå at det er 10 år siden jeg startet dette hundelivet:)
    Tiden går og vi blir eldre vi og, men så er det sagt at hver alder har sin sjarm:) Jeg velger å holde på den tanken;))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...