13 oktober, 2010

Fancy, snart 8mnd...

Her sitter Fancy og venter på at jeg skal kaste tennisballen, hun har lært av Sandra at om hun legger den ytterst på steinen så ruller den rett ned til meg :)) utrolig artig hvor fort de lærer av hverandre, på godt og vondt :))
Ser ut som det kan ta tid før hjemmesiden vår er oppe å går igjen, serveren i Oslo som den ligger på har krasjet :s Håper det ordner seg snart og at alt er som det skal være når de har fått rettet feilen... aldri godt å vite hva som skjer, så har en backup, men ikke en helt ny da maskinen min fikk problemer med å finne den eksterne harddisken for en stund siden. Men nå har jeg ny harddisk,jippi:) skal nok få ting opp å gå igjen, ha en flott onsdagskveld!!

post signature

3 kommentarer:

  1. Fancy, 8mnd. eldre og det samme er vi ;0((

    SvarSlett
  2. uff, ja du sier noe der...kom på nå at det er 10 år siden jeg startet dette hundelivet:)
    Tiden går og vi blir eldre vi og, men så er det sagt at hver alder har sin sjarm:) Jeg velger å holde på den tanken;))

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg er på en liten runde hos mine følgere av Noe på Hjertet for å fortelle at jeg har flyttet fra blogspot til wordpress. Det medfølger at bloggen ikke vil bli oppdatert i blogglisten om du ikke gjør følgende: Slett bloggen fra listen og legg til www.joridkvam.com igjen i den ruten hvor det står 'legg til via nettadresse' :-) Da kommer siste poster opp!

    Håper du fortsatt vil være med å følge, om du gjør det legg igjen en liten kommentar i dette innlegget: http://www.joridkvam.com/?p=871 og vær med i trekningen av en liten oppmerksomhet for bryderiet :)

    Klem Jorid - Noe på Hjertet

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...