22 oktober, 2010

Snø,nå???


Ja så kom vinteren før man fikk snudd seg rundt og følt på høsten, det har ikke vært så tidlig vinter her i Bergen siden 1973...
jeg er ikke klar for dette det sier kroppen min klart beskjed om, stiv og støl og humøret er deretter. Men det går vell seg til håper jeg, må bare få innstilt kroppen på vintermodus så går det vell forhåpentligvis bedre etter hvert.

En god ting er at jeg har fått hjemmesiden vår opp å gå igjen:)) Så nå prøver jeg å få samlet opp endel bilder oll som er forsvunnet etter serverkrasj og harddisk krasj:S Blir det opphold i dag så får jeg kanskje knipset noen vinterbilder:)

Bildet over er fra BA, synes det talte bra med mørke snøskyer som truer bak snødekte trær. I natt har det vært minusgrader her så da jeg var ute for å lufte hundene på morgenkvisten så måtte de ha seg noen løperunder i snøen, Fancy synes dette er kjempegøy, i går satt hun å så opp på himmelen og lurte nok på hva alt det hvite som kom ned var for noe:))
Ha en fin vinterdag alle sammen!!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...