08 desember, 2010

Noen elsker det...

...men jeg hater det, da snakker jeg om vinter og snø selvfølgelig. Ja vakkert sier noen, men herregud for et stress med måking og glatte veier, kroppen er så stiv og støl som på en 90 åring... nei jeg ser ikke noe positivt i hele vinteren.
Heldigvis har jeg fått ordnet føneren til hundene, i dag har den virkelig fått brukt seg, det bare "laver ned" med snøøø. Vi måtte ta valget å kjøpe snøfres i dag, for vi har ganske mye å måke og det er min kjære som må ut å slite med måking pga av ryggen min, men så er nå ikke hans rygg den beste heller. Så derfor kjøpte vi fres nå når vi ser hvilke vintre vi får fremover.
Ellers så koser hundene seg ute i snøen, en stund vell og merke... til snøkuler gjør det vanskelig å komme frem og det tok ikke lange tiden i dag:( Håper det blir kaldere, for da henger det seg ikke så lett fast i pelsen på de. Ble litt klaging på meg i dag, men slike dager er det heldigvis ikke hver dag:)
Får se i morgen, dagen i dag er egentlig over...
skal inn å slappe av på sofaen med ullteppe og puter :)) Så en liten tur ut med hundene, deretter finner jeg sengen...    Ha en varm og god kveld!!
Lotta elsker det :)
post signature

1 kommentar:

  1. Her elsker vi det IKKE!! ...har startet nedtellingen ikke lenge igjen til SOLEN SNUR ;0)) Ha en fin kveld!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...