21 mai, 2012

It's a beautiful day...

Lotta liker å ligge på høyeste plassen i hagen, da har hun oversikt over hvem som kommer nedi veien eller hvilke båter som går forbi... Hurtigruten kommer forbi her også, jeg er ikke noe båtmenneske men liker godt å ha sjøen som "nabo"...min kjære drømmer stadig om båt, men så er det prislappen... den er så stor at du burde vinne en bra lottogevinst for å kjøpe båt og skal du bruke den så må du ha en lottogevinst til det og (satt litt på spissen)... så foreløpig for det bli med den drømmen eller så får han kjøpe seg en robåt :-)
Jeg venter med nye bilder av valpene til de har åpnet øynene, Fancy steller og passer godt på sine små :-)
Da ønsker jeg alle en fin dag, her er det sol og fin temp ute allerede ;-)
klem
post signature

2 kommentarer:

  1. Yes it is -a beautiful .....!! Gleder meg til bilder av Jan & robåten ;0)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hmmm, spørs om du får den gleden...

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...